آخرین اخبار
کد مطلب: 126287
اتصال 29 روستاي چهارمحال و بختياري به شبکه ملي اطلاعات
تاریخ انتشار : 1399/03/24 13:13:45
نمایش : 859
مديرکل ارتباطات و فناوري اطلاعات چهارمحال و بختياري گفت: ٢٩ روستا در شهرستان‌هاي بروجن، سامان، شهرکرد، لردگان و کوهرنگ به شبکه ملي اطلاعات و ارتباطات متصل مي‌شوند و شبکه اطلاعات و ارتباطات 216 روستا نيز ارتقا مي‌يابد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از خبرگزاري فارس از شهرکرد، مرتضي بلالي صبح امروز در جلسه افتتاح پروژه حوزه ICT همزمان با سراسر کشور در راستاي توسعه زيرساخت‌هاي مورد نياز گفت: اين پروژه جهت ارائه خدمات الکترونيکي روستايي و اتصال ٢٩ روستاي چهارمحال و بختياري به شبکه ملي اطلاعات افتتاح مي‌شود.

وي ادامه داد: خدمات دولت الکترونيک مثل سهام عدالت و سامانه سجام، تلويزيون اينترنتي، خدمات بهداشت و سلامت الکترونيکي، خدمات بانکي و... از جمله خدمات اين پروژه است.

يک‌ماه اينترنت رايگان براي کاربران ثابت شبکه ملي

مديرکل ارتباطات و فناوري اطلاعات چهارمحال و بختياري تصريح کرد: يک ماه اينترنت رايگان براي کليه کاربران اينترنت ثابت متصل به شبکه ملي، از سمت وزارت ارتباطات هديه داده مي‌شود که کاربران مي‌توانند از طريق آدرس اينترنتي ICTgifts.ir اقدام به دريافت بسته رايگان اينترنتي کنند.

اضافه شدن 34 دستگاه ATM در استان

بلالي خاطرنشان کرد: ٣٤ دستگاه ATM از محل وزارت ارتباطات به منظور ارائه خدمات پولي و بانکي در استان ارائه مي‌شود که هزينه هر دستگاه ١٠٦ ميليون تومان است.

وي اعتبارات هزينه شده را براي اين کار در استان ٤ ميليارد و ٤٠٠ ميليون تومان از بخش خصوصي اعلام کرد و افزود: کل اعتبارات کشوري براي افتتاح پروژه حوزه ICT همزمان و اتصال يک‌هزار و 34 روستا در کشور ٣٠٤ ميليارد و ١٥٠ ميليون تومان بوده که ٨٩ ميليارد و ٦٥٠ ميليون تومان از محل بخش خصوصي و ٢١٤ ميليارد و ٥٠٠ ميليون تومان از وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات هزينه شده‌است.

ارتقاي شبکه اطلاعات در 216 روستاي استان

مديرکل ارتباطات و فناوري اطلاعات چهارمحال و بختياري اظهار داشت: ٢٩ روستا در شهرستان‌هاي بروجن، سامان، شهرکرد، لردگان و کوهرنگ به شبکه ملي اطلاعات و ارتباطات همزمان با ١٠٣٤ روستاي کشور متصل مي‌شوند و شبکه اطلاعات و ارتباطات ٢١٦ روستا نيز ارتقاء مي‌يابد.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس